Online aankopen
Het kan altijd gebeuren dat je een pakket wilt retourneren. Dat is uiteraard geen probleem. Hieronder tref je alle informatie aan hoe je producten kunt retourneren en welke voorwaarden er gelden.
Inhoud pakket
Zorg er voor dat het pakket minimaal het volgende bevat:
- Het ongebruikte product
- De pakbon (anders kunnen wij uw pakket niet behandelen)
- De verpakking waarin het product is verzonden
Uitgesloten producten
Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden.
- Wedstrijdkleding kan omdat het zich snel aan je lichaam aanpast niet geretourneerd worden als het zegel van de verpakking is.
- Producten die wij speciaal naar de wens van de klant laten maken. Bijvoorbeeld een bedrukte tas met een logo van de sponsor.
- Producten waarvan de hygiëne sticker ontbreekt bij terugkomst.
- Sale-artikelen. Voor deze producten ontvang je een voucher t.w.v. het aankoopbedrag van het artikel.
- Ook producten die niet meer in nieuwstaat zijn bij ontvangst in ons magazijn worden niet behandeld.
Adresgegevens
Je kunt een retour gratis retourneren tot 7 dagen na ontvangst via de volgende pagina: Retourzending aanmaken
Na 7 dagen kan je op eigen kosten een retour terugsturen zolang de retour binnen 30 dagen bij ons is ontvangen.
Je kunt het dan versturen naar:
Zwemmen&Zo
afd. Retourneren
Europalaan 26
2408BG Alphen aan den Rijn
Aankopen in de winkel
Wanneer je in de winkel gekochte aankoop toch niet naar wens is, kun je je product omruilen voor een ander product. Indien je het product wilt retourneren, ontvang je hier een voucher t.w.v. het aankoopbedrag voor.
Hieronder tref je alle informatie aan hoe je producten kunt retourneren en welke voorwaarden er gelden.
Zorg er voor dat je retour minimaal het volgende bevat:
- Het ongebruikte product
- Je aankoopbon
Uitgesloten producten
Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden.
- Wedstrijdkleding kan omdat het zich snel aan je lichaam aanpast niet geretourneerd worden als het zegel van de verpakking is.
- Producten die wij speciaal naar de wens van de klant laten maken. Bijvoorbeeld een bedrukte tas met een logo van de sponsor.
- Producten waarvan de hygiëne sticker ontbreekt bij terugkomst.
- In de winkel aangekochte sale-artikelen worden niet retour genomen. Deze kun je enkel ruilen.
- Ook producten die niet meer in nieuwstaat zijn bij ontvangst in ons magazijn worden niet behandeld.